Loading
http://shakedhr.co.il/modules/mod_image_show_gk4/cache/home_slides.slide-1gk-is-104.jpglink

מבינים באנשים. מביאים להצלחה.

בשוק רווי באפשרויות השמה ברשת, בעיתונות ובחברות מתחרות – מדוע הקמנו את "שקד"?

"שקד" נוסדה, על מנת להעניק לשוק מבקשי העובדים ומחפשי העבודה, חלופה אישית ומקצועית יותר, מהמקובל כיום.

עבורנו, התאמת האדם המתאים למקום הנכון עבורו, אינה מסתכמת רק ב"סימוני וי" על לוח היעדים השבועי: אנו שואפים להשיג עבור כל מועמד, הזדמנות לסביבת עבודה טובה ומתגמלת יותר. במקביל, גילינו שרק על ידי השקעה בבחינת צרכי הלקוח, ניתן להגיע לדיוק מרבי יותר בהתאמת העובד.

רשימת משרות פתוחות

6 הדרכים הבטוחות לייעול תהליכי ההשמה

היכן הימים בהם מעסיק היה מסתפק בהצמדת פתק "דרושים עובדים" לחלון הראווה?

כיום, ועם מבחר גדל והולך של אפשרויות השמה ומועמדים ראויים, תהליכי הגיוס הופכים להיות ארוכים ומתישים. לרוב, מעסיקים ייבחרו את קורות החיים האטרקטיביים ביותר, ומתוכם ייבחרו את המועמדים שתפקדו בראיון בצורה הטובה ביותר.
אבל – האם התהליך מבטיח גיוס מוצלח בהכרח? לא תמיד.

7872947 sבמחקר שנעשה באוניברסיטת מישיגן, נמצא כי ביצוע ראיון עבודה שיפר ב2% בקבלתו של המועמד המתאים יותר עבור המעסיק. במילים אחרות, להטיל מטבע בין מועמד אחד למשנהו, בטוח בשני אחוז פחות, מביצוע ראיון עבודה מקצועי.
אם כן, כיצד ניתן להגיע לגיוס אופטימאלי? כמו בכל דבר, גם כאן נדרש להכין תוכנית עבודה מסודרת.

הכירו את 6 הדרכים לשיפור סיכויי הגיוס, ולמיקסום ההתאמה של העובדים הטובים במשק, על ידי תוכנית גיוס מובנית:

1. רשימת הגדרות
ראשית, אשררו את עצם הנחיצות במשרה החדשה. האם ניתן לצמצם אחריות ולחלקה בין עובדים אחרים? אם לא – הגדירו במסמך מסודר את הדרישות הספציפיות למשרה. בהמשך, קבעו פגישות עם הגורמים המעורבים בגיוס, מנהלי כוח אדם והמנהלים הישירים של המועמדים, וכמו כן לקוחות פנים ארגוניים. אלו יסייעו בהבהרת התכונות הנדרשות לתפקיד.

2. קביעת המראיינים
בכל הנוגע למשרות קריטיות, יש לבחון פנים שונים של המועמד. קבעו מי מהמראיינים יסנן סינון ראשוני טלפוני, מי יבחן את התפקוד המקצועי, מי יקבע את ההתאמה לתרבות הארגונית, ומי ידע לאבחן את מידת התאמתו לעולם הלקוחות של החברה.

3. תעדוף
קבעו סדר עדיפויות לרשימת התכונות הדרושות, לכל אחד מהשותפים בקביעת התכונות. או אז, גבשו רשימה משותפת, שתדרג את החשיבות בין ההשכלה, הניסיון התעסוקתי והתכונות האישיות המשותפות.
הדירוג יסייע בכתיבת מודעת הדרושים, ובקביעת המקום המתאים לפרסומה.

4. בחירת האופן המתאים לפרסום הדרישה
בחנו את האפשרויות הטובות ביותר לגיוס מהיר ואיכותי. נצלו את לוחות המודעות הוירטואליים, חברות ההשמה המקצועיות ואף הפיצו את החדשות במרחבי הרשת החברתית.

5. קבעו את מהלך הראיון והגדירו את השאלות
נצלו את טכניקת הראיון החדשה והיעילה – הראיון ההתנהגותי.
הכינו תרחישים מראש, קבעו מועמדים למשחק תפקידים והכינו תוכניות מגירה, באם תחושו שברצונכם להעמיק בתחום מסוים, כגון ניסיון, יכולות טכניות, תקשורת בינאישית ועוד.

6. הכינו מבחר של מבחנים רלוונטיים
לנציג מכירות פוטנציאלי הציגו דף ובו דוגמת צ'אט מאתגר עם לקוח, לתפקיד טכני הכינו מספר שאלות טכניות ייעודיות, ולמתכנת הכינו בקשה לכתוב קטע קוד קצר.
לשלב זה הביאו את המועמדים הסופיים בלבד.

השקעה בתוכנית פעולת גיוס, תשפר בהרבה את סיכויי ההצלחה בתהליכי ההשמה, ובשיבוץ עובדים נכונים לטווח רחוק.
היעזרו ב"שקד" בעריכת תוכנית הגיוס, בגיבוש הצרכים ובמציאת המועמדים הנכונים ביותר.