Loading
http://shakedhr.co.il/modules/mod_image_show_gk4/cache/home_slides.slide-1gk-is-104.jpglink

מבינים באנשים. מביאים להצלחה.

בשוק רווי באפשרויות השמה ברשת, בעיתונות ובחברות מתחרות – מדוע הקמנו את "שקד"?

"שקד" נוסדה, על מנת להעניק לשוק מבקשי העובדים ומחפשי העבודה, חלופה אישית ומקצועית יותר, מהמקובל כיום.

עבורנו, התאמת האדם המתאים למקום הנכון עבורו, אינה מסתכמת רק ב"סימוני וי" על לוח היעדים השבועי: אנו שואפים להשיג עבור כל מועמד, הזדמנות לסביבת עבודה טובה ומתגמלת יותר. במקביל, גילינו שרק על ידי השקעה בבחינת צרכי הלקוח, ניתן להגיע לדיוק מרבי יותר בהתאמת העובד.

רשימת משרות פתוחות

ברכותינו - זומנת לריאיון עבודה. מה עושים עכשיו?

קיבלת בשורה משמחת: המעסיק מצא את קורות החיים שלך ראויים, וזומנת לריאיון פרונטאלי. נהדר, אבל - מה עכשיו?
הכנה ראויה לקראת הריאיון, תשפר בהרבה את סיכויי הקבלה שלך, ותסייע לסלק חששות מיותרים.
עקוב אחר ההמלצות הבאות.

interview-picture

מחקר, לימוד ושינון החברה המיועדת

כשלב ראשון, מומלץ לנצל את מרחב אפשרויות המידע, הקיים על החברה: מהאתר, Google, מאתרי דירוגים מקצועיים וכתבות ומאמרים בעיתונות העסקית.
כעת, עליך לחקור היטב את קו המוצרים, מגוון השירותים ואף את הלקוחות.
מדוע? מעבר לרושם שתותיר כמועמד רציני ומקצועי, ינסה המראיין להבין מדוע ברצונך לעבוד בחברה. כדאי להיות מוכן עם כל הפרטים, ובייחוד סיבת ההתאמה שלך לתחום העיסוק של החברה.

קשה באימונים? קל בראיון

ראיונות עבודה הם עסק מלחיץ. אפילו עבור אלו שהורגלו בהם.מהי הדרך הטובה ביותר להתכונן להם? לימוד רשימת השאלות הנפוצות בראיונות עבודה, וניסוח מראש של התשובות הנכונות עבורך (רמז: עקשנות זו לא תכונה "רעה"...), לא רק שישביעו את רצון המראיין, אלא יתרמו עבורך תרומה ממשית בכל הנוגע לשקט נפשי.

חלק מהשאלות יעסקו בך ובתכונותיך, בחלקן ינסו להבין מהו ניסיונך המעשי. הכן מראש רשימה של הישגים משמעותיים במקומות העבודה האחרונים, וכמובן – שנן את שמות החברות, ושנות העבודה המדויקות בכל מקום.
אל תשכח לגבש רשימת תכונות מועילות, יתרונות, תחומי אחריות, ערכים ותחומי עניין. כל אלו יעניינו מאד את המראיין. מומלץ לפרט כיצד החברה תיתרם מיכולותיך, על פני העניין האישי שאתה מוצא בה.

איך היית נוהג אם...

מודל הריאיון האינפורמטיבי הולך וננטש, לטובת הריאיון ההתנהגותי.

מהו ריאיון התנהגותי?


בעוד שבעבר, נדרשת לציין מהן יתרונותיך ומהן חולשותיך, כיום, המראיין מנסה לחזות מראש, כיצד תנהג במצבים מיוחדים, על סמך המידע שתמסור על התמודדות מולם בעבר.
במילים אחרות, במקום לשאול "כיצד היית נוהג אם", ינסה להבין המראיין "כיצד נהגת כש..."
כיצד עונים על השאלות בצורה נכונה?
מילת המפתח היא – כנות. נסו לחזות מצבי קונפליקט הקשורים לסביבת העבודה ודרישות התפקיד, והתאימו להם פתרונות ראויים.

שים לב - הגוף שלך מדבר

בשעת הראיון, ייבחן המראיין את התנהגותך בפגישה, כאבן בוחן להתנהגותך בעתיד.
נסה להישאר רגוע ככל הניתן, אולם הזהר מזחיחות ואדישות.
אם נדרש, בקש הבהרה נוספת לשאלה שאינה מובנת, ואם צריך – קח דקה שקטה נוספת לניסוח נכון של תשובתך.
ולא פחות חשוב- הפעל שעון מעורר

רוצה למצות את התהליך? אל תאחר.

הכן מראש את בגדייך הנקיים והמגוהצים, כוון את השעון המעורר לזמן המתאים וצא לדרך מוקדם. שעת הגעה סבירה, נעה בין 10 ל15 דקות טרם המועד שנקבע. שעת הגעה מוקדמת מזו, תהווה טרחה עבור המראיין.
בתום הראיון, שאל מעט שאלות מצידך, דבר שיאותת למראיין, כי מדובר במועמד ראוי ואיכותי הבודק האם מקום העבודה מתאים עבורו.
בשעת הפרידה, הודה למראיין על זמנו ועל ההזדמנות, והזכר פעם נוספת את מידת רצונך להשתלב בחברה.

בהצלחה!